Ahad, 17 Jun 2012

Kerja yang Bertimbun.......

www.tips-fb.com

Hari ini mood nak tulis kat blog aku ni datang coz dekat setahun aku xupdate blog aku ni..(ye ke puan siti ada mood) hurmmmm.......
tetiba kawan aku datang tanya

"eh kau tahu tak nak buat blog camne"
 aku tersengeh jawablah hehehe aku tak panda mana ko p tanya kawan kat depan tu ha... ok sekarang nak cakap pasal kerja aku baru je habis ambik cuti tanpa gaji tak lama 2 minggu jerk...tapi masuk kerja balik mak ai aku punya kerja macam da setahun aku tinggal so nak menangis pun ada...banyak gila kerja aku yang pending...aku tak tahu mana yang patut aku dahulu kan..nak tulis nak dapatkan mood je..ada masa nanti saya tulis balik..nak rehat minda jap mana la tahu kot2 lepas ni idea datang hehehehe...


Thanks for reading :)


0 ulasan: